BÄSTA barnvakt :)

När jag och Johan skulle ut på middag så ställde Kelly upp som barnvakt!
Jag fixade pizza till henne och tjejerna. Sen hade jag tänd ljus i lghten och gjort iordning en fruktsallad som dom kunde smaska i sig under kvällen. Johan hade ordnat lite prinsess filmer till Kitty och Aurora :) Tror det kändes helt ok att komma in hit och passa lillprinsen♥
Jag och Johan har absolut inga problem med att lämna Theo. Snarare tvärtom! Alla mår bra av att få känna saknad och att växa i det.

Kelly berättade att dom hade haft megamysigt och att han somnade så fint.
När vi väl kom hem sent på kvällen så sussade han så gott i sin säng!


Theo satt med Aurora och myste lite på kvällen♥


Sen får jag denna bild skickad till mig. Men HALLLLLLÅÅÅ hur mysigt har dom det inte♥ Då vet man att man har FANTASTISKA vänner och man kan andas ut ännu lite till!!!


TACK Anna för att du tog hand om Isak under kvällen, vad skulle jag göra utan dig?!♥

Väl hemma så stannade Kelly kvar ett tag innan vi bar in hennes små prinsessor som sussade så gott i vår soffa. Vi pratade och skrattade hur länge som helst. Älskar när det blir lite spontant!

En grymt bra kväll helt enkelt!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0