Mys Sördag

Imorgon blir det mys frukost med med mina älsklingar i lugn och ro, det bästa! Sen ska Theo få leka av sig lite med sin kompis Oliver.
Kanske hinner med att träffa min vän Liv som är här på besök, hon bor annars i Göteborg. Men det blir liiiite tajt då vi ska leka med Oliver och runt 17 tiden ska vi ner och käka middag på pasta huset. Som vanligt en massa saker att göra men för lite tid! Det brukar alltid lösa sig..

Imorgon kväll hoppar jag in till Kelly för lite middag ihop. Då Kelly är själv med sina kids och Johan jobbar så brukar vi försöka äta ihop då det känns onödigt att vi båda ska sitta själva och äta..
Jag har vekligen tur som har så fina grannar runt om mig. Det underlättar brutalt mycket!!!

Varje morgon har Marita och jag varit ute och gott mega promenader denna vecka. Känns jättebra! Härligt att babbla av sig lite och samtidigt starta dagen på ett sunt sätt. Alltid lika trevligt att komma in och äta en ordentlig frukost efter! Imorgon kör vi igen :

Nej dags att sätta på en ny kopp the och mysa ner sig i soffan med kärleken♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0