O`learys

I måndags hängde vi med Ullis och Miqe på middag på O`learys. Den vi var på var nybyggd och jättestor. Riktigt fräscha lokaler och sen det bästa av allt var att de har bowling och biljard i samma lokaler. De har lite andra "leksaker" också. Älskar kombinationen av att käka och sen göra nån aktivitet!!!




Vi åt MÄNGDER med god mat och vad beställde jag...jo ceasarsallad hahahahaha precis som vanligt.. Men sen tröck jag nachos, dipp, mozzarella stänger och vitlöksbröd. Jag rullade ut därifrån kan jag säga.. :)
Maten var suverän och servicen likaså!!!
Härligt att komma iväg på en måndag :)r v

Efter maten blev det bowling och ni kan ju gissa vem som vann... Johan såklart! Jag var otroligt dålig...och precis när vi skulle sluta så började jag få till det, men som sagt då var det ju försent tyvärr. Men nästa gång då jäklar! De hade massor av olika färger på belysningen på banan och riktigt bra med musik så det var verkligen sjukt kul!!!



TACK Ullis och Miqe för att ni kom på denna grymma idè!!! Vi hade MYYYCKEEET trevligt♥ Det blir till att göra om snart igen :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0