Rinner iväg..

Vart tar alla dagar vägen?!

Jag ska inte klaga för jag bestämmer ju själv över hur jag vill att mina dagar ska se ut, men dom försvinner så fort bara. Nu är det verkligen nedräkning till att jag ska börja jobba... Inte långt kvar nu :)

I lördags var det final i Melodifestivalen!!! Loreen vann, tjollahopptjollahej heeeelt RÄTT låt vann!!!!! :) Johan jobbade så Emelie och hennes två små kids kom hit och Anna, Oliwer och Marita med. Super mysigt med lite sällskap på kvällskvisten :)♥ Vi smaskade i oss snacks och hejjade på Loreen som bara den! Lite tidigare på kvällen så passade jag på att bada Theo och Oliver tillsammans, skoja inte hur roligt dom hade det tillsammans!!!

Söndag och måndagen spenderades ute i lekparken och bland vänner och deras barn. Solen visade sin bästa sida och jag fick vår känslor i hela kroppen!
Igår passade jag och Kelly på att åka in till söder i det fina vårvädret. Strosade runt lite där och åt lunch, NICE! Kom inte hem förns sen efm. Blev en kort sväng i centrum för att sedan bege sig hemåt :)
Gick in till Kelly för lite rosevin blandat med fruktsoda och lite färska jordgubbar! Inte helt fel nedvarvning på en tisdagskväll. Kellys Micke kom lite senare förbi och efter ett tag så kom även Johan hem från jobbet. Det kändes som Couger Town sa Johan hahahaha
Där satt vi och smuttade lite på en sommarblandning i glasen och bara pratade och hade supertrevligt!!! Extra trevligt när det bara blir lite spontant. Sen var det dax att gå in och lägga Theo :)
Jag och Johan satte oss och myste upp till ett avsnitt av en serie vi följer, mysigt avslut på tisdags kvällen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0