Tattoo


Nu har det ÄNTLIGEN hänt!!!
Min man har påbörjat sin första tatuering :) Det kommer bli hel täckt på hela underarmen. Kommer ta ca 2-3 sittningar till innan det blir klart.
Vi går ju såklart till den BÄSTA tatueraren, nämligen Thomas Blomqvist. Han vann förra året som den BÄSTA i världen på porträtt tatuering!!! Johans kommer bli GRYMT SNYGG!!!
Sen vill han bygga på upp till axeln men sen räcker det. Jag vill inte heller att han ska ha fler. Tycker han är fin som han är. Älskar tatueringar men för mycket ser bara konstigt ut, inte snyggt alls.



Jag passade på att åka iväg och göra naglar medans Johan skulle tatuera sig. Linda hade tid innan Johan så hon kunde hjälpa till att passa Theo också. Så jag fick superfina naglar och Johan en början på en snygg tatuering och Linda fick 2vackra svalor på ryggen.

Theo var 6timmar i studion och han var inte det minsta gnällig. Världens duktigaste kille!!! Med lite leksaker och mat så rann timmarna iväg och han var så nöjd :)
Självklart hann han kissa igenom byxor och body så det fick jag och Linda kila iväg och shoppa nytt för självklart hade vi inte packat ner det... så typiskt!

Medans Johan satt och fick bläck i huden tog vi en promenix i soliga sthlm på kungsholmen. Saknar storstadslivet ibland. Men skönt att kunna åka in och få lite energitripp och sen komma hem till Tyresö med skog, vatten och ens nära vänner♥


En heldag blev det och jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0