Tjejmiddag :)

Mamma och pappa kom igår kväll och hann mysa lite med Theo innan det var sovdags♥ Tidigt imorse så skjussade Johan dom till Arlanda då dom skulle åka till Paris i några dagar, whiiii!!!
Önskar vi bodde närmare så dom kunde vara med Theo mer! Fast jag ska inte klaga, fast dom bor i nkpg och vi här så ses vi flera ggr i månaden och skypar jätteofta.

Imorse efter frukost och morgon promis hoppade hela familjen ner i badkaret och myste. Trångt svar JA men vad gör det när man ändå busar och skvätter vatten överallt! :)
Drog ner en tur till centrum med tjejgänget och kidsen för lite ögonshopping...åhhhh vad jag önskar jag hade ett sånt där fint kort med obegränsat med pengar på! Om nån vill ge mig ett sånt så tar jag tacksamt emot det :)

Blev lite lekpark i solen också, jag övar som bara den med att han ska vänja in sina små fötter med att traska i skor. Några steg tar han men fortfarande liiiite svårt att hitta balansen då och då. Men övning ger färdighet! Det hjälper ju inte heller att han har tjockjacka som gör han mindre rörlig hihi..


Eftersom det är lill lördag så var det tjejmiddag hos Leila idag :)
Hon hade en stekplatta som man kunde steka kött på och under var det som små mini stekpannor som man kunde lägga sina grönsaker på för att få dom varma och goda. Har aldrig sett nått sånt förut men attans såååååå SUPERGOTT det var :) Leila hade olika kött sorter som man kunde välja på sen hade hon fixat potatisgratäng och pommes. Sen var det hur många skålar som helst med olika tillbehör som man kunde värma på och sist men inte minst hur många goda såser som helst!!!
Leila bor bara ett hus ifrån mig men jag kan säga att jag rullade hem hahaha. SUPERGOTT och lite roligt när man kan plocka och fixa lite själv med maten. Kändes lite lyxigt och roligt att prova på nått nytt!!!



Visade för Johan och japp nu vill vi ha ett sådant hahaha ;)


Så himlans mysigt att ta fram på tex tjejkvällar eller när Theo somnat och bara sitta tillsammans och plocka och fixa lite medans man tjattrar om allt och inget. Frågan är bara vart man köper det!? Hmmm..får fråga ut Leila imorgon.

En riktigt trevlig onsdag!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0